CLOSE ✕
Get in Touch
Thank you for your interest! Please fill out the form below if you would like to work together.

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

CAREERS

Actively searching

Responsable d'Arbitrage/ Support Au Concessionaires

Ce poste facilite la résolution des plaintes des clients (comprend tous les véhicules et les transactions en ligne) après une vente et est responsable de l’arbitrage.

Responsabilités:

  • Examiner les plaintes des clients et les rapports mécaniques sur l’état du véhicule.
  • Résoudre les différences en matière d’arbitrage de manière polie et claire entre l’acheteur et le vendeur à la suite de toutes fausses déclarations que le vendeur pourrait avoir faite lors de l’enchère
  • Appliquer les politiques et procédures d’arbitrage de la vente aux enchères.
  • Inspecter visuellement le véhicule pour déterminer l’étendue des réparations, le cas échéant, et autoriser un deuxième avis, au besoin.
  • Informer les clients de la politique d’enchères et du processus d’arbitrage.
  • Résoudre les problèmes après-vente.
  • Surveiller et tenir à jour des dossiers exacts pour chaque cas d’arbitrage.
  • Examiner les réclamations des clients pour vérifier qu’ils respectent les politiques d’arbitrage d’OtolaneSoft Corporation et donner des conseils sur les règlements financiers relatifs aux arbitrages.
  • Interagir avec tous les services impliqués dans toute affaire d’arbitrage.
  • Filtrer et vérifier tous les véhicules qualifiés avant de les inscrire aux enchères.
  • Accomplir d’autres tâches assignées par la direction et assister département de support.

Qualifications:

  • Diplôme d’études secondaires ou l’équivalent requis.
  • Au moins trois à cinq ans d’expérience dans le domaine de l’automobile, de la mécanique ou de l’atelier de carrosserie avec l’enregistrement et la résolution des plaintes.
  • Connaissance pratique des lois de l’OMVIC et de la SAAQ concernant l’arbitrage des véhicules.
  • Capable de communiquer et d’écrire en anglais et en français (entièrement bilingue)

Date de début prévue : 2021-09-27
Type d'emploi : Temps Plein, Temps Partiel, Permanent
Salaire : 50 000,00$ à 60 000,00$ par an


Vehicle Capture Specialist/ Dealer Support

We are looking for a qualified candidate who will inspect and photograph vehicles to be wholesaled on our online auction platform. The candidate must be motivated, friendly, and must work well with team-members and clients.
Otolane is a wholesale car auction allowing auto dealers to buy and sell cars online. Our platform allows sellers to list vehicles in minutes from any mobile device while notifying buyers of current and upcoming trades.

Responsabilities:

  • Visit our customers to inspect and capture vehicles
  • Assess the general condition of vehicles
  • Launch vehicles on the Otolane auction platform
  • Build and maintain excellent relations with our customers
  • Collaborate with internal teams across all departments
  • Confirm scheduled appointments

Qualifications:

  • Automotive experience is a plus
  • Candidate must have strong customer service skills
  • Candidate must have strong communication skills
  • Candidate must demonstrate leadership skills and autonomy
  • Candidate must own a vehicle and a valid driver's license
  • Candidate must be able to drive manual or automatic
  • Candidate must be agile on smart phones

Compensation:

  • Competitive annual salary
  • Monthly car allowance

Contact:

If this sounds like a position for you, please submit your resume.
Part-time hours: 20-24 hours per week
May require to travel outside of outlined territory ( govt regulations permitting)
Job Types: Full-time, Part-time, Permanent
Salary: $17.00 per hour

COVID-19 considerations:

Otolane is dedicated to protecting all of it's employees and has put in place many safety measures to keep them safe.


Send your resume at jobs@otolane.com